Folosirea acestui site implică acceptarea în totalitate și necondiționată a Termenilor și Condițiilor.
HOTEL CORINA își rezervă dreptul de a modifica sau a actualiza unilateral Termenii și Condițiile oricând, fără notificarea prealabilă a persoanelor care utilizează Site-ul și Conținutul și fără a putea fi ținută responsabilă în vreun fel pentru modificările aduse. Accesând secțiunea ”Termeni și Condiții de utilizare a site-ului” din Site, puteți citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi, valabilă și aplicabilă la momentul accesării.
Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor, indiferent de modalitatea prin care au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism, sisteme sau motoare de rezervari). Va rugam sa va alocati timp sa le cititi inainte de a efectua o rezervare. Va rugam sa acordati atentie politicii de plata si de anulare inainte de a rezerva, la fel de bine ca tuturor termenilor si conditiilor din acest document. In acesti termeni si conditii, urmatoarele cuvinte scrise ingrosat vor insemna:
„Acordul” inseamna confirmarea rezervarii impreuna cu acesti termeni si conditii;
„Oaspete” inseamna persoana care urmeaza a fi /sau care este deja cazata in hotel;
„Hotelul” inseamna Hotel Corina, Venus;
„Termeni si conditii” inseamna termenii si conditiile stipulate in acest acord.
Semnand fisa de cazare si/sau consimtamantul dat online prin efectuarea unei/mai multor rezervari, oaspetele confirma ca a fost informat depre politica de aplicare a termenilor si conditiilor.
PROCEDURI DE REZERVARE
Rezervarile se efectueaza in avans. Tarifarile pentru cazare se vor baza pe disponibiliatatea de la data ofertarii. Oaspetii vor primi o confirmare a rezervarii, in scris, o data ce rezervarea a fost securizata (preautorizare card credit, plata prin link de plata securizat, plata prin banca, cash la receptie sau plata card la receptie) printr-un depozit sau un voucher de calatorie (pentru toate rezervarile efectuate printr-un agent de turism sau un tour-operator).
Pentru GARANTAREA REZERVARII, se va achita un avans reprezentand contravaloarea primei nopti de cazare (pentru sejur de 2 nopti) sau 30% din valoarea sejurului (sejur mai mare de 2 nopti), la momentul rezervarii, in maxim 3 zile de la data emiterii facturii proforme.
MODIFICARI ASUPRA REZERVARILOR
Modificarile survenite in urma oricaror rezervari trebuie efectuate in scris. Nicio modificare nu va fi garantata pana in momentul primirii in scris de catre hotel. Tarifele survenite in urma modificarilor pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea in momentul modificarii aduse rezervarilor.
POLITICA ANULARE SI NEPREZENTARE
Anularile asupra oricarei rezervari, trebuie efectuate in scris. Oaspetele este raspunzator pentru plata catre hotel a taxei de anulare, suma care este descrisa de catre hotel in momentul rezervarii.
Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi pastrate pentru prima noapte a datei programate de sosire. In situatia in care nu a fost facuta o informare asupra sosirii intarziate, hotelul poate inchiria camera, fara alte anuntari in prealabil.
POLITICI DE CHECK-IN (cazare) SI DE CHECK-OUT (decazare)
Check In: incepand cu orele 15:00
Check Out: pana la orele 12:00
Hotelul este indreptatit sa cazeze un oaspete sau sa primeasca un vizitator doar daca se supun acestor termeni si conditii. La sosirea la receptia hotelului, oaspetele va prezenta un document care sa ii demonstreze identitatea (carte de identiate, pasaport) angajatului hotelului prezent la receptie.
Oaspetele va completa si va inmana receptionerului fisa de cazare completata corespunzator si semnata, in concordanta cu legile Romaniei. In caz de necompletare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare”.
Cererile pentru cazari mai devreme sau decazari mai tarziu vor putea fi onorate doar in ziua de check-in, respectiv check-out, in functie de disponibilitatea zilei respective si vor fi supuse unor taxe aditionale.
Depasirea orei de decazare (check-out) fara anuntarea in prealabil a receptiei, poate duce la extra taxe, inclusiv la taxa de decazare tarzie sau chiar taxa de cazare pentru o noapte suplimentara.
Hotel Corina poate depozita bagajele oaspetilor, inainte sau dupa cazare.
Oaspetii se obliga sa aiba grija de copiii alaturi de care se vor caza si nu ii vor lasa nesupravegheati in camera de hotel sau in spatiile publice ale hotelului.
Sunt interzise: prepararea alimentelor şi consumul acestora în cameră.
Interzis accesul cu consumatori electrici: cuptor cu microunde, reşouri, radiatoare, fierbătoare etc. în hotel.
PROCEDURA DE PLATA
Tarifele oferite de Hotel Corina, includ TVA (9%). Lista de tarife este afisata pe site-ul hotelului, www.hotelcorina.ro.
Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervarii, iar termenii de plata respectivi pot varia in functie de rezervare.
Rezervarile trebuie sa fie garantate prin plata costurilor de cazare sau prin vouchere de calatorie (pentru rezervarile efectuate prin agentii de turism sau tour-operatori).
Oaspetele are posibilitatea de a plati integral tariful, inainte de sosirea la hotel.
Daca depozitul a fost deja platit pentru a garanta rezervarea, oaspetele va plati diferenta pana la suma totala de plata in momentul sosirii la hotel.
Platile pot fi efectuate prin transfer de bani electronic (in contul bancar mentionat pe factura proforma), prin intermediul unui link de plata securizat, generat de catre site-ul nostru, sau prin preautorizarea unui card bancar.
Hotelul accepta plati in moneda locala (lei/ron), card (Visa, Mastercard, Maestro si American Express), in acord cu procesul de rezervare.
* Se accepta plata si cu card de vacanta.
* La receptia hotelului se achita suplimentar o taxa de statiune, in valoare de 5.00 Ron/adult/zi.
In cazul neefectuarii platilor pana la scadente, rezervarea se considera anulata.
In situatia in care cardul de credit oferit de oaspete spre garantare, nu are suficiente fonduri pentru acoperirea rezervarii, atunci rezervarea va fi considerata invalida si va fi anulata. Aceeasi situatie de anulare se aplica si in cazul in care oaspetele detine un card de credit cu o data invalida de expirare sau care exprira inainte de ziua de sosire in hotel.
Prin efectuarea rezervarii, oaspetele isi da acordul hotelului de a retrage suma de anulare a rezervarii din cardul de credit folosit pentru garantare.
In situatia in care oaspetele nu plateste sau nu poate prezenta un voucher de calatorie la momentul solicitat, hotelul poate trata rezervarea ca si cum a fost anulata fara alte atentionari.
POLITICA TARIFARA COPII
In camera dubla cu 2 adulti:
- 1 copil cu varsta cuprinsa intre 0 – 9,99 ani, beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar (dacă se solicită pat suplimentar, se achită 70 lei/noapte);
- 2 copii cu varsta cuprinsa intre 0-9.99 ani, primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar, pentru al 2-lea copil se achita 70 lei/noapte, pentru pat suplimentar;
- maxim 1 copil cu varsta cuprinsa intre 10-16.99 ani, se achita 70 lei/noapte iar acesta beneficiaza de pat suplimentar;
- 2 copii (1 copil 0-9.99 ani, 1 copil 10-16.99 ani), primul copil beneficiaza de gratuitate la cazare, fara pat suplimentar, pentru al 2-lea copil se achita 70 lei/noapte pentru pat suplimentar;
- al 3-lea adult achita 90% din tariful unui loc de cazare si beneficiaza de pat suplimentar.
Persoanele cu vârsta mai mare de 17 ani sunt considerate adulte.
Se poate amplasa pat suplimentar (pliabil) doar in camerele duble standard, nu si in camerele duble deluxe.
Capacitatea maxima de cazare intr-o camera dubla deluxe este de 2 adulti si 1 copil cu varsta cuprinsa intre 0-9.99 ani, fara pat suplimentar.
In camerele triple se accepta cazarea pentru maxim 3 adulti sau 2 adulti si 2 copii (1 copil 0-9.99 ani, 1 copil 10-16.99 ani).
In apartament se accepta cazarea pentru maxim 3 adulti si 2 copii cu varsta cuprinsa intre 0-9.99 ani sau 2 adulti si 3 copii (1 copil 10-16.99 ani si 2 copii 0-9.99 ani).
POLITICA DE OCUPARE A CAMERELOR
Numarul de oaspeti care va fi cazat in orice camera va fi strict limitat, conform rezervarii. Limitarile au fost stabilite pentru sanatatea, siguranta, confortul oaspetilor, cat si pentru designul si pentru motive operationale ale hotelului.
Oaspetele este de acord ca daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata, hotelul nu va fi facut responsabil si nici nu va accepta mai multe persoane in conditiile respectivei rezervari.
Pentru prevenirea oricaror neintelegeri la cazare (check-in), va rugam sa rezervati cu atentie si sa ne transmiteti informatiile reale asupra rezervarii, in care sa apara clar notate datele de cazare, tariful cat si numarul de oaspeti. Intotdeauna vom incerca sa intampinam schimbarile, nevoile si cererile oaspetilor nostri, insa nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora in urma unei rezervari efectuate gresit.
In situatia in care oaspetele nu va putea fi cazat din cauza unei dispute aparute referitor la rezervarea confirmata si in neconcordanta cu numarul de persoane adulte si minore, sosite la cazare, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare” si nu va fi restituita contravaloarea serviciilor platite.
PROTECTIA MEDIULUI
Protectia mediului reprezinta pentru noi o permanenta preocupare, de aceea promovam o atitudine eco-responsabila. O economisire a detergentilor presupune o conservare mai buna a mediului inconjurator. De aceea, pentru rezervarile a caror durata depaseste trei nopti, vom schimba lenjeriile o data la trei zile, sau la cererea dumneavoastra. Prosoapele se schimba zilnic. Pentru a ne semnaliza dorinta dumneavoastra de a schimba lenjeria sau prosoapele, va rugam sa le lasati pe podea.
SPATII DE PARCARE
Se ofera parcare gratuita, oaspetilor hotelului, in limita disponibilitatii. Deşi luăm toate măsurile de precauţie, hotelul nu își asumă în niciun fel responsabilitatea civilă sau penală pentru orice fel de pagubă sau prejudiciu aduse mașinilor, vehiculelor motorizate sau nemotorizate, pentru bunurile lăsate în interiorul acestora sau pentru pagubele cauzate din pricina avarierii.
Nu se poate solicita rezervarea locurilor de parcare.
CONDUITA
Hotelul isi rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitatilor sai, acestia trebuind sa intreprinda toate masurile necesare pentru a corecta actiunile asa cum sunt solicitate de catre personalul hotelului.
In situatia in care nu se ajunge la o intelegere amiabila, hotelul poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fara a fi obligat sa restituie banii platiti pe cazare sau sa plateasca vreo compensare.
Hotelul nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricaror substante narcotice si psihotrope. Hotelul isi rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fara a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau catre oaspete.
Hotelul isi rezerva dreptul de a nu caza oaspeti cu atitudine agresiva, insultatoare verbal sau fizica in momentul de cazare (check-in), in timpul sederii sau in ziua de decazare (check-out). Hotelul este indreptatit sa anuleze imediat rezervarea si sa efectueze expulzarea din camera si incinta proprie fara a oferi nico compensare, in cazul in care aceste reguli vor fi incalcate.
DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR HOTELULUI
Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice din hotel asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii, finisajului sau oricarui accesoriu prin actul produs de sine, invitatii sai, subcontractori sau musafiri.
Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi obervate dupa plecarea oaspetelui (fara ca acesta sa fi anuntat hotelul in prealabil), hotelul isi rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxand cardul de credit al oaspetelui, oferit drept garantie.
Hotelul isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit de catre oaspete din hotel. Taxa va acoperi toate costurile de inlocuire a obiectului disparut. Hotelul isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze si care deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).
Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenit hotelului in urma actiunii lor, si pot fi indrumati sa paraseasca hotelul.
In situatia in care se observa aceste prejudicii dupa decazarea oaspetelui, acestuia ii va fi retrasa suma de bani de pe cardul de credit furnizat pentru garantare.
OBIECTE PIERDUTE/UITATE
In situatia in care personalul hotelului gaseste un obiect personal pierdut sau uitat de catre oaspete, hotelul va pastra acel obiect timp de maxim 3 (trei) luni de la data de plecare a oaspetelui, timp dupa care hotelul va trata acel obiect la discretia proprie.
ANIMALE DE COMPANIE
Regula generala nu permite cazarea persoanelor, insotite de animale de companie.
POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS
Prin fumat se intelegere folosirea/aprindrea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea s.a.m.d.
Fumatul este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoarele, scarile, baile, si zona de receptie. Fumatul este de asemenea interzis, in imediata apropiere a intrarii in hotel. Fumatul este permis doar in exteriorul hotelului, in zona publica.
O taxa de curatare speciala va fi aplicata in situatia fumatului sau folosirii de orice fel de droguri sau substante narcotice si/sau psihotrope. In cazul in care se va incalca interdictia de fumat cat si cea de folosire de substante narcotice si/sau psihotrope oriunde in interiorul Hotel Corina, hotelul va percepe o taxa de curatare de 200 euro la care se va adauga numarul de nopti in care camera nu a putut fi folosita datorita acestor incalcari.
Aprinderea oricarei surse de foc, inclusiv de lumanari, artificii si / sau betisoare aromatice este strict interzisa in interiorul hotelului si va atrage dupa sine penalizari in valoare de 200 euro.
Pentru nerespectarea situatiilor descrise mai sus, hotelul are dreptul si obligatia sa anunte politia si sa anuleze imediat cazarea fara a returna nicio valoare oaspetelui.
RASPUNDERE CONTRACTUALA
Toti termenii si conditiile subintelese prin statutul juridic sau dreptul comun, sunt exclusi din prezentul document.
Hotelul nu este raspunzator in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea hotelului este limitata in concordanta cu reglementarile legale, si aplicabila strict valorii prezentului acord.
Hotelul nu este raspunzator pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane in afara personalului hotelier sau invitati/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.
FORTA MAJORA
Hotel Corina nu va incalca termenii si conditiile acestui acord daca nu va putea onora serviciile descrise mai sus, si va avea dreptul sa anuleze o rezervare daca nu mai este capabil sa ofere servicii de cazare, datorita uneia sau mai multora dintre urmatoarele circumstante:
- Oricare dintre partile hotelului este inchisa datorita incendiului, alterarii, deteriorarii sau redecorarii la ordinul unei autoritati publice pentru orice motiv, altul decat cel decis de hotel;
2. In imposibilitatea alimentarii hotelului cu gaz, electricitate sau apa venita din exteriorul hotelului;
3. Hotelul nu poate sa onoreze o rezervare, ca rezulat al unei actiuni industriale a personalului propriu sau a unuia dintre furnizori;
4. Incendiul, explozia, grevele sau meeting-urile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea, inundatiile, canalizarea infundata care refuleaza, cutremurele sau urmarile oricareia dintre acestea duc la imposibiliattea hotelului de a isi oferi serviciile;
5. Hotelul sau orice parte a acestuia este desemnat pentru utilizare alternativă daca oricare unul dintre evenimentele enumerate mai sus se va produce.
ANULARILE FACUTE DE HOTEL
Hotelul poate anula orice rezervare imediat dupa ce un oaspete intarzie plata conform termenilor si conditiilor din momentul rezervarii sau daca un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit in afacerile sale care a devenit insolvabil sau daca oaspetele incalca oricare dintre clauzele stipulate in termenii si conditiile de mai sus, iar atunci isi va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspetilor, facilități alternative la un alt hotel similar sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.
CONDITII SI INFORMARI GENERALE
Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul cladirii cat si in spatiile publice din interior. Folosirea inregistrarilor este facuta in mod regulat prin aplicarea legii de protectie a datelor personale.
Personalul hotelului nu este autorizat sa faca uz de aceste inregistrari si nici sa le puna la dispozitia unor terti, cu exceptia solicitariii in scris primita de la organele de politie, dupa legitimare.
Hotelul Corina își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către oaspete, iar exercitarea acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care hotelul îl poate avea în temeiul prezentului acord sau al legii.
Acordul va fi interpretat în conformitate cu legislația română, iar oaspetele este de acord să se supună jurisdicției instanțelor din București, România.
Neprezentarea sau orice întârziere în exercitarea oricărui drept sau remediu prevăzut în prezentul acord prin lege către Hotelul Corina din Venus, nu constituie o renunțare la acest (sau orice altceva) drept sau remediere și nici nu va împiedica sau restricționa exercitarea în continuare a acelui (sau altui) drept sau remediere.
PARERI, SUGESTII & RECLAMAȚII
Suntem bucuroși să primim informațiile dvs., pe care sunteți de acord că Hotelul Corina le poate utiliza gratuit pentru a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și pentru orice scop, inclusiv opiniile, recomandările și experientele dumneavostra . Vă asigurăm că suntem foarte deschisi si doritori sa solutionam orice reclamație/sugestie cu privire la rezervări, anulări, restituiri solicitate etc., dacă reclamația a fost primită în termen de maxim 3 zile de la producerea evenimentului care a dat naștere reclamației/sugestiei.
În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la hotel, acesta trebuie să îl aducă la cunoștința personalului hotelului cât mai curând posibil pentru a permite managerului hotelului să se ocupe de această problemă pe durata șederii dvs.